"La achiziţionarea oricărui produs din gama Şcoala în coolori vesele, în perioada 19 august - 1 septembrie, Lidl donează 1 leu pentru continuarea activităţilor desfăşurate de Teach for Romania în şcolile din ţară. Astfel, cu ajutorul clienţilor săi, Lidl va susţine formarea cadrelor didactice din peste 100 de şcoli, care vor oferi educaţie de calitate celor peste 3000 de copii beneficiari ai programului.
Potrivit sursei citate, în România, în medie, dintr-o clasă de 24 de elevi, mai puţin de jumătate ajung să susţină examenul de bacalaureat şi doar 10 dintre aceştia promovează, conform Unicef şi ISE. Mii de copii abandonează şcoala fără abilităţi elementare care să le permită să devină cetăţeni funcţionali, fără perspective reale de a-şi construi viitorul, iar cei mai afectaţi sunt copiii din medii vulnerabile. De aceea, programul naţional Teach for Romania îşi propune să contribuie la dezvoltarea unui sistem educaţional echitabil, de calitate, în care profesorii să se concentreze exclusiv pe nevoile de educaţie ale copiilor, oferindu-le o şansă reală la un viitor mai bun.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.