Niciodată vreo companie franceză nu a investit atât de mult pentru anualul spectacol al tehnologiei de la Las Vegas cât L'Oréal pentru actuala ediție a CES. Mai ales pentru conferința de deschidere a show-ului pregătit de L'Oréal cu acest prilej și susținută de directorul general al grupului, Nicolas Hieronimus. Campioana Franței la cosmetică s-a simțit ca acasă în Nevada. „Poate vă întrebați de ce vorbim despre frumusețe la CES? Pentru că L’Oréal crede că tehnologia poate depăși limitele” acestui sector.
„Este o călătorie pe care am început-o acum 15 ani. Această conferință este o modalitate pentru noi de a ne aminti credibilitatea și legitimitatea pe care le avem în ceea ce numim „beauty-tech” în care suntem astăzi un jucător cheie”, adaugă Adrien Chrétien, șeful departamentului de dezvoltare augmentată de frumusețe de la L'Oréal. Grupul și-a expus cu mândrie cele mai inovatoare produse. Aparatul de machiaj acasă Colorsonic, promovat de actrița Eva Longoria, aplicatorul inteligent de ruj Hapta destinat persoanelor cu tulburări motorii sau chiar ruj personalizat, obiect capabil să ofere nuanțe de ruj tot mai personalizate.
Compania franceză mai are și alte surprize pentru 2024. Cum ar fi, spre exemplu, noul uscător de păr, AirLight Pro. Dezvoltat în parteneriat cu start-up-ul Zuvi, în care L'Oréal a luat o participație, produsul folosește o combinație de infraroșu și flux de aer pentru a îmbunătăți semnificativ uscarea părului comparativ cu ceea ce este disponibil astăzi pe piață. „Tehnologia pe care o folosim face posibilă copierea a ceea ce se întâmplă în natură, unde cel mai bun mod de a usca părul este vântul și lumina soarelui”, insistă Adrien Chrétien.
Asistent inteligent
Potrivit L'Oréal, dispozitivul lasă, după utilizare, părul mai hidratat, mai neted în comparație cu aparatele clasice, permițând, de asemenea, o reducere a consumului de energie cu o treime. Destinat inițial lumii profesionale, AirLight Pro va fi vândut cu mai puțin de 400 de euro.
Al doilea anunț se referă la lansarea unui fel de robot conversațional (chatbot) alimentat de AI, Beauty Genius. În timpul conferinței, Nicolas Hieronimus l-a descris drept „primul consilier virtual și personal de frumusețe”. Într-un scurt videoclip de prezentare, directorul general s-a distrat discutând cu acest AI, punând întrebări și făcând comentarii legate de calitatea pielii sale. Asistentul a putut să pună un diagnostic și să ofere recomandări adecvate de produse. De asemenea, vă va permite să testați virtual produsele pentru a vă face o primă idee despre rezultate.
Desigur, aceasta a fost o demonstrație și va fi necesar să se măsoare calitatea software-ului utilizat. „Toți algoritmii noștri se bazează pe o bază de date de 16.000 de imagini care ne asigură că avem toate tipurile de piele sau scalp”, a spus Adrien Chrétien.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.