Campania denumită #KuToo reprezintă un joc de cuvinte. Astfel, au fost combinate cuvintele japoneze pentru pantofi „kutsu” şi „kutsuu”, care înseamnă „durere”, iar actriţa şi scriitoarea Yumi Ishikawa a lansat campania online şi a atras peste 19.000 de susţinători.
Activiştii spun că pantofii cu toc sunt o recuzită aproape obligatorie în timpul căutării pentru job sau la locul de muncă în companiile japoneze.
„Astăzi am depus petiţia pentru introducerea de legi care interzic angajatorilor să forţeze femeile să poarte pantofi cu toc la locul de muncă”, Ishikawa a declarat pentru jurnalişti după o întâlnire cu oficialii Ministerului Muncii.
Citește și:Alianță economică UE-Japonia. Ținta este Trump
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.