Seria de atacuri conduse de naziști în 1938 în această țară s-a soldat cu peste 90 de morți și a distrus întreprinderi și lăcașuri de cult deținute de evrei.
Aceste evenimente sunt considerate în general ca fiind începutul Holocaustului.
Mesajul, foarte criticat pentru insensibilitatea sa, a fost pus ulterior pe seama unei "erori de sistem".
Lanțul de fast-food a trimis miercuri o alertă prin aplicație, spunând: "Este ziua comemorării Kristallnacht! Răsfață-te cu mai multă brânză fragedă pe puiul tău crocant. Acum la KFCheese!"
Aproximativ o oră mai târziu, un alt mesaj a fost trimis cu scuze, potrivit publicației germane Bild.
"Ne pare foarte rău, vom verifica imediat procesele noastre interne pentru ca acest lucru să nu se mai întâmple. Vă rugăm să scuzați această eroare", ar fi spus mesajul.
Germania ia foarte în serios evenimentele tragice care au avut loc pe 9 noiembrie a Kristallnacht și organizează numeroase evenimente comemorative și dezbateri pentru legate de uciderea de către naziști a peste șase milioane de evrei.
Daniel Sugarman, director de afaceri publice la Board of Deputies of British Jews, a descris mesajul original al KFC ca fiind "absolut hidos".
Dalia Grinfeld, director asociat pentru afaceri europene în cadrul ONG-ului evreiesc Anti-Defamation League, a scris pe Twitter: "Cât de grav poți să greșești de Kristallnacht KFC Germania. Să vă fie rușine!"
Într-o declarație acordată revistei Newsweek, KFC Germania a dat vina pe un robot pentru acest mesaj.
Lanțul de fast-food a declarat că "notificarea push automată" a fost "legată de calendare care includ sărbători naționale".
Acesta a adăugat că își cere "sincer" scuze pentru "mesajul neplanificat, insensibil și inacceptabil" și a precizat că comunicațiile prin aplicație au fost suspendate în timp ce are loc o examinare a acestora.
"Înțelegem și respectăm gravitatea și istoria acestei zile și rămânem dedicați echității, incluziunii și apartenenței pentru toți", a încheiat compania mesajul.
Citește și:
"Dumnezeul banilor" nu a trecut de interviul de la KFC
Înainte de a fonda Alibaba, în 1999, Jack Ma a încercat să-şi găsească de lucru în diferite companii. A fost refuzat de 30 de firme. La KFC, spre exemplu, a fost singurul dintre 27 de candidaţi care nu a trecut interviu. La Harvard Business School i-au respins de 10 ori documentele.
Apoi, în 1995 şi-a înfinţat o societate cu 200.000 de dolari. Trei ani mai târziu, Jack Ma câştiga 800.000 de dolari. Iar în 1999 a fondat Alibaba. Mulţi chinezi îl consideră pe omul de afaceri un adevărat dumnezeu al banilor, iar unii chiar i se închină. Un lucru este însă cert: fostul profesor de limba engleză a schimbat piaţa mondială a comerţului online. Acum, se pregăteşte să iasă la pensie şi să se dedice în totalitate acţiunilor filantropice.
Revista Forbes a cules câteva dintre cele mai remarcabile declaraţii ale miliardarului chinez.
Astăzi totul e greu, mâine va fi şi mai greu, iar poimâine totul va fi minunat. Dar majoritatea dintre noi murim mâine seară.
Afacerile sunt ca o căsătorie. “OK, arăţi bine, hai să ne căsătorim!” Dar nu e aşa de simplu. Înainte de nuntă, trebuie să vă întâlniţi de câteva ori măcar, să vă cunoaşteţi, aşa că avem nevoie de o experienţă în “a face curte”.
Când găsim parteneri în care să investim, îi ajutăm, fără să-i împiedicăm însă să obţină succesul. Este ceea ce diferă modelul nostru de globalizare de cel american. Americanii vor să fie cei mai mari acţionari. Noi căutam parteneri, investim şi credem că ei trebuie să fie lideri în companie, nu noi.
Oamenii nu înţeleg încotro ne îndreptăm, pentru că ne consideră o companie. Dar noi nu ne considerăm companie, ci organizaţie, care pe viitor va schimba comerţul mondial. Scopul nostru primordial este să simplificăm munca companiilor mai mici. Construim o platformă care să le ofere, aşa cum sperăm noi, tot ce le trebuie – instrumente financiare, bază de date, oportunităţi de comerţ transfrontalier. Aşa ne vedem în următorii 10 ani. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.