Kaufland retrage voluntar, din motive ce țin de protejarea consumatorilor, produsul My Project Insectocutor Distrugere Insecte GTIN: 4063367290183, anunță lanțul comercial. Retragerea este valabilă pentru toate loturile.
Articolul menționat a fost comercializat în magazinele Kaufland începând cu luna aprilie 2022. Din cauza unui defect de fabricație, riscul de electrocutare în cazul acestui produs nu poate fi complet exclus.
Clienții care au achiziționat produsul sunt rugați să acorde atenție informării, să nu mai utilizeze produsul și să-l deconecteze de la rețeaua electrică. Ei se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a-l returna și vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal, potrivit Mediafax.
Citeşte şi: Şeful ANPC le-a explicat reprezentanţilor HoReCa Braşov ce trebuie să facă pentru a nu fi sancţionaţi de comisarii instituţiei
Conducerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor a prezentat, marţi, într-o întâlnire cu reprezentanţii industriei ospitalităţii din judeţul Braşov ghidurile de bune practici pentru hoteluri şi restaurante, care urmează să fie finalizate până la viitorul sezon de iarnă şi a dat asigurări că, odată ce noile fişe de control vor fi implementate, vor putea fi evitate situaţiile neplăcute din trecut cu care unii operatori economici, controlaţi de comisarii instituţiei, susţin că s-au confruntat.
Întâlnirea a fost convocată de Organizaţia Patronală de Turism Poiana Braşov, la aproximativ o lună după ce peste 160 de hoteluri şi restaurante din judeţul Braşov au fost controlate în cadrul unei acţiuni condusă de preşedintele ANPC, Horia Constantinescu.
Preşedintele OPTPB, Roxana Cojocea, a subliniat că ar fi fost mai bine dacă întâlnirea ar fi avut loc înainte de respectivul control, menţionând că multe dintre problemele cu care se confruntă industria ospitalităţii în ce priveşte respectarea normelor din domeniul protecţiei consumatorului pot fi preîntâmpinate printr-un dialog cu autorităţile de resort.
"Nu este o noutate faptul că noi organizăm acest tip de întâlniri, care au caracter preventiv-informativ. Însă controlul de acum o lună - care s-a desfăşurat, din câte am înţeles, în cadrul unui program, Caravana Consumatorului, nu neaparat că ne-a prins pe picior greşit, însă, în anumite locaţii, problemele pot fi remediate dacă există un dialog între mediul privat şi autorităţi. Sunt convinsă că sunt foarte multe lucruri care s-au clarificat şi, mai mult, care vor fi aplicabile în perioada următoare, mai ales datorită faptului că ne va fi înaintat un ghid de bune practici pe care îl vom folosi în organizarea noastră internă. (...) Cred că am fi putut avea un dialog (înainte de control-n.r.). Atâta timp cât suntem o organizaţie patronală, care întruneşte toţi investitorii din Poiana Braşov putem fi abordaţi, putem fi invitaţi. Până la urmă, a trebuit să lansăm noi această invitaţie, bine-nţeles în condiţiile în care dânşii au avut deschiderea de a discuta. Ar fi putut fi înainte de controlul de a cum o lună, este bine că se întâmplă şi azi", a declarat Roxana Cojocea.
Preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, a susţinut că "lucrurile ar putea sta şi mai bine la Braşov", situaţia datorându-se faptului că "unii dintre colegi", de la CRPC Braşov, au tratat "lucrurile cu superficialitate" în trecut, însă a menţionat că "fiecare dintre cei înscăunaţi (în fruntea comisariatelor -n.r.) ar fi putut face şi mai mult".
"Atâta timp cât par să deranjeze acţiunile de control, ele trebuie bine explicate industriei, ca aceasta să funcţioneze la parametrii optimi, astfel că am obişnuit fiecare dintre zonele controlate ca, ulterior, aceasta să beneficieze de sfaturile colegilor noştri. S-au lansat în spaţiul public tot felul de informaţii contorsionat-abracadabrante, total lipsite de fundament real şi am venit să lămurim şi această situaţie, mai ales că parte dintre noi am fost acuzaţi că am fi săvârşit cine ştie ce abuzuri, lucruri care nu par să fie confirmate nici de operatorii economici şi nici de orice altă probă. (...)Interesant este de ce unii operatori din centrul vechi al Braşovului nu au fost controlaţi niciodată şi alţii de prea multe ori, probabil că trăseseră lozul necâştigător", a subliniat Horia Constantinescu.
Potrivit acestuia, ghidurile de bune practici şi fişele de control "sunt într-o variantă incipientă, perfectibilă", dar a luat decizia de a le transmite şi mediului de afaceri pentru a putea primi observaţii din partea acestuia. Acestea ar urma să fie finalizate până la sfârşitul actualului sezon estival, pentru a putea fi aplicate începând din cel de iarnă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.