JT Grup Oil debutează pe piata AeRO

DCBusiness Team |
Data publicării:

Bursa de Valori Bucuresti a anunțat că marti, 6 august, de la ora 10:00, are loc deschiderea oficiala a sedintei de tranzactionare dedicata listarii JT Grup Oil pe piata AeRO, companie care activeaza pe piata distributiei de carburanti si dezvoltatorul celui mai nou terminal privat de produse petroliere din Romania în portul Constanța.

 Actiunile companiei se vor tranzactiona sub simbolul bursier JTG. 

Obiectul de activitare al companiei este de comerțul cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi si gazosi al produselor derivate.

Compania are o vechime de 22 de ani și o cifră de afaceri de peste 224 milioane de lei în 2023 în timp ce profitul pe anul trecut a fost de peste 5 milioane de lei un număr mediu de angajați de doar 35, conform datelor furnizate de Termene.ro.

JT Grup Oil S.A. anunţa în martie 2024 finalizarea primei etape de dezvoltare a proiectului JT Terminal, singurul terminal privat de produse petroliere din România.

Compania explica în primpvară că odată cu finalizarea lucrărilor de infrastructură a fost închis şi contractul de finanţare obţinut din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM), prin care compania a beneficiat de 11 milioane de euro.

Cu o investiţie totală de 25 milioane de euro, obţinută din trei surse de finanţare - capital propriu, credit de investiţie acordat de UniCredit Bank Romania şi finanţare prin Programul Operaţional de Infrastructură Mare - la finalizare, JT Terminal va fi primul terminal privat de produse petroliere din România construit în ultimii 50 de ani.

Amplasat în incinta Portului Constanţa Nord, zona fluvio-maritimă, terminalul va dispune de opt rezervoare cu o capacitate totală de stocare de 31.500 de tone. Conectat pe calea ferată şi rutieră la infrastructura portuară şi naţională, noul terminal multi-modal şi complet automatizat va permite încărcarea şi descărcarea simultană a navelor, vagoanelor şi cisternelor, reducând timpii de aşteptare în port pentru încărcarea sau descărcarea carburanţilor.

Capacitatea de încărcare şi descărcare a terminalului este între 700 şi maximum 1.000 de tone pe oră pentru nave, între minimum 300 şi maximum 700 de tone pe oră pentru trenuri şi între minimum 40 şi maximum 80 de tone pe oră pentru cisterne. În plus, terminalul poate încărca şi descărca barje de la 3.000 la 9.000 de tone, 16 vagoane simultan, pe două linii ferate paralele şi 20 de cisterne.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9748
Diferența -0.0008
Zi precendentă 4.9756
USD
Azi 4.7679
Diferența 0.0319
Zi precendentă 4.736
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9748 RON
USD flag1 USD = 4.7679 RON
GBP flag1 GBP = 5.9347 RON
CHF flag1 CHF = 5.2655 RON
AUD flag1 AUD = 2.9823 RON
DKK flag1 DKK = 0.6667 RON
CAD flag1 CAD = 3.3106 RON
HUF flag1 HUF = 0.0122 RON
JPY flag1 JPY = 0.0307 RON
NOK flag1 NOK = 0.4229 RON
SEK flag1 SEK = 0.4337 RON
XAU flag1 XAU = 420.4739 RON
Monede Crypto
1 BTC = 487448.93RON
1 ETH = 14924.24RON
1 LTC = 543.06RON
1 XRP = 14.87RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17030.210.31%
BET-BK3204.500.39%
BET-EF925.340.35%
BET-FI63457.390.35%
BET-NG1229.880.50%
BET-TR37554.450.31%
BET-TRN36502.860.31%
BET-XT1470.030.34%
BET-XT-TR3186.660.34%
BET-XT-TRN3104.010.34%
BETAeRO885.10-0.56%
BETPlus2515.540.28%
RTL37926.840.28%

Opinii

Profesorul de economie Mircea Coșea
Profesorul Mircea Coșea

Reducerea personalului bugetar: soluție sau populism? Mircea Coșea explică ce este greșit

Profesorul de economie Mircea Coșea oferă o...

Muncitor uzină siderurgică / sursa foto: Freepik.com

UGIR: Privatizările necontrolate pot expune România la riscuri pe termen lung

Apărarea, energia, resursele minerale,...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel