”Normal că peste 10 ani multe lucruri vor evolua, multe dintre tehnologiile actuale vor arăta altfel sau nu vor mai fi. Eu însă, înainte de a porni alt proiect pe termen lung mă întreb și îi îndemn și pe alții să se întrebe, gândindu-se la viitorul apropiat, ce nu se va schimba”, a spus Bezos, citat de publicația Business Insider.
Ce rost are o asemenea întrebare? Răspunsul este cât se poate de simplu: pentru ca ideea care stă la baza afacerii tale să dăinuiască împreună cu business-ul în care s-au investit bani și resurse umane. ”În cazul Amazon, este vorba de clienți, nu de concurență”, a precizat miliardarul american, despre care unii analiști susțin că, în următorii 30 de ani, va deveni primul om cu o avere de 1 trilion de dolari.
Citește și Jeff Bezos a găsit cea bună definiție a SUCCESULUI
”Dacă vă concentrați mai mult pe concurență și ajungeți lider în domeniul în care activați, veți pierde rapid plăcerea de a merge mai departe. O să spuneți: ce sens are să mai alerg dacă sunt deja înaintea altora? În schimb, dacă obsesia dumneavoastră este clientul, aceasta va fi motivația care vă va determina să nu vă opriți, să găsiți altceva și altceva pentru ei”, a afirmat Bezos.
Ce mai vrea Amazon? ”Compania încearcă să obțină, pentru clienții ei, prețuri cât mai mici, o livrare cât mai rapidă și o gamă cât mai variată de produse. Sunt elemente care nu vor dispărea în următorii zece ani. Este greu de imaginat că oamenii vor veni la mine și-mi vor spune: Jeff, îmi place Amazon. Dar mi-aș dori să livreze mai lent sau ca prețurile voastre să fie mai ridicate”, a explicat întreprinzătorul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.