Serviciul Orix, spre exemplu, spune că utilizatorii lor se înregistrează în sistem nu neapărat din dorința de a-și asigura un mijloc de transport mai comod. Citând cotidianul nipon The Asdahi Shimbun, publicația The Verge afirmă că majoritatea autoturismelor închiriate în Japonia nici nu părăsesc locul de parcare. Altă firmă, Times24Co, care numără peste 1,2 milioane de utilizatori, a declarat același lucru.
Pentru a afla misterul, ambele companii au efectuat un sondaj printre clienți. Unul dintre repondenți a anunțat că a închiriat mașina pentru a trage un pui de somn sau pentru a mai lucra ceva. Altul a recunoscut că a transformat automobilul în depozit pentru lucruri personale. Au fost și repondenți care au relatat că, după cutremurul și tsunami din 2011, folosesc astfel de autoturisme pentru a-și încărca telefoanele.
Citește și Din vânzător de cartele SIM a ajuns milionar în timp record
”În mașina închiriată servesc prânzul cumpărat de la magazin, pentru că nu există alt loc liber unde să pot mânca”, a afirmat unul dintre japonezii intervievați. ”De regulă, singurul loc unde pot să dorm între vizitele la clienții mei este o cafenea cibernetică, dar mi-am dat seama că, financiar, ies chiar mai ieftin dacă închiriez o mașină”, a explicat alt utilizator.
Comentând, The Verge arată că ideea de a folosi astfel de servicii în alte scopuri impresionează și demonstrează că funcția de bază o oricărei firme poate fi interpretate diferit și utiliza în interese personale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.