Publicitate
Cu această ocazie, autoritățile au impus noi taxe pentru trasee și au limitat numărul de excursioniști pentru a reduce supraaglomerarea.
Alpiniștii trebuie să plătească 2.000 de yeni (12 dolari), iar numărul lor va fi limitat la 4.000 pe zi, după ce anul trecut au fost primite numeroase plângeri legate de gunoaie, poluare și trasee periculos de aglomerate.
Scăderea yenului la minimul ultimilor 38 de ani a făcut din Japonia o ofertă bună pentru vizitatorii străini. Aceștia injectează sume record în visteria națională, dar pun și presiune pe facilitățile de călătorie și ospitalitate.
Sezonul de alpinism din acest an pe Muntele Fuji, care se întinde între prefecturile Yamanashi și Shizuoka, la aproximativ 136 km de Tokyo, durează până la 10 septembrie. După această dată traseele devin impracticabile din cauza frigului și a zăpezii.
Potrivit Ministerului Mediului, numărul alpiniștilor a revenit anul trecut la nivelurile de dinaintea pandemiei, cu aproximativ 300.000 de persoane anual. Excursioniștii pornesc de obicei la primele ore ale dimineții pentru a ajunge în vârf la timp pentru răsăritul soarelui.
Orele de traseu sunt cuprinse 3 a.m. și 4 p.m., excluzându-i pe cei care au rezervări la cabanele montane mai apropiate de vârf, cărora nu li se va aplica această limita.
Luna trecută, guvernatorul din Yamanashi, Kotaro Nagasaki, a declarat că noile restricții impuse pe traseu sunt necesare pentru a preveni accidentele și cazurile de rău de altitudine, în special în rândul străini, sau al celor care se grăbesc să ajungă în vârf.
În cadrul unei conferințe de presă, acesta a declarat că Japonia ar trebui să se concentreze pe atragerea "vizitatorilor cu cheltuieli mai mari" în detrimentul numărului mare de persoane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.