Potrivit unui comunicat, spaţiul a fost deschis în centrul Bucureştiului, pe strada George Enescu, având o suprafaţă de 350 de metri pătraţi şi o capacitate de 50 de locuri. O treime din spaţiu a fost deja ocupat.
Membrii au birouri flexibile de lucru şi acces la săli de şedinţă şi conferinţe, internet, bucătărie (unde vor beneficia de cafea, apă, ceaiuri), spaţii de depozitare sau de relaxare, bibliotecă şi imprimantă. Pe lângă acestea, vor avea acces şi la beneficii oferite în parteneriat cu business-urile care vor avea biroul în hub.
Hub-ul oferă abonamente lunare de 220 euro, dar şi acces de o jumătate de zi, o zi întreagă sau 10 zile/lună, la tarife începând cu 15 euro. Spaţiul este disponibil 24/7 pentru membrii care au abonament lunar, un program potrivit pentru toţi antreprenorii care îşi organizează timpul după bunul plac.
Investiţia aparţine celor doi co-fondatori ai 7card & V7 Capital, Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru.
"Cum putem face un spaţiu să fie viu, creativ, dar în acelaşi timp şi productiv? Cum putem crea o astfel de comunitate? Acestea erau întrebările noastre la început, când am văzut pentru prima dată spaţiul. Astfel am ajuns să creăm un Startup Studio, aşa cum ne place nouă să-l numim, un loc în care vii cu drag să lucrezi zi de zi, încercând să scalezi un business alături de alţi oameni la fel de pasionaţi ca tine, de la care ai ce învăţa. Oricine are această motivaţie este binevenit să lucreze din hub", a declarat Andrei Creţu, co-fondator 7card şi V7 Capital, fondul de investiţii care susţine şi investeşte în business-uri cu potenţial.
V7 Startup Studio a fost gândit de arhitecţi ca un spaţiu modular, atât la mansardă, cât şi la mezanin, putând fi organizate diverse tipuri de evenimente, de la workshop-uri, cursuri în weekend, lansări de produs, sesiuni de pitching sau evenimente de networking. Investitorii şi-au propus ca lunar să organizeze 2-3 evenimente pentru comunitate şi în jur de 6-8 să fie organizate de alte companii.
"Faţă de alte hub-uri din piaţă ne diferenţiem prin input-ul adus de Andrei şi Iulian, antreprenori care au făcut un exit şi care îşi doresc să fie prezenţi lângă alţi antreprenori în etapa lor cea mai grea, adică cea de început, cu mentorat sau chiar cu investiţii, unde e cazul. Credem că antreprenorii pot reuşi mai uşor când sunt alături de ei oameni care trec prin experienţe similare", adaugă Andrei Neacşu, community manager.
Chiriaşii vizaţi pot fi foşti corporatişti specializaţi într-un anumit domeniu, care decid să-şi pună ideile în practică, sunt conectaţi la tot ce-i nou, sunt sociabili şi interesaţi să lucreze dintr-un spaţiu comun, de co-creare; freelanceri din zona profesiilor liberale, arhitecţi, avocaţi, specialişti în comunicare, designeri care îşi doresc un birou modern şi cu facilităţi, situat chiar în centrul oraşului; turişti care lucrează remote şi au nevoie de un spaţiu de lucru diferit de lobby-ul unui hotel sau de o cafenea, ori pur şi simplu doresc să îşi facă cunoştinţe noi în oraş; companiile care îşi doresc să le ofere angajaţilor câteva zile de lucru pe lună în afara biroului lor, să le ofere oportunitatea să evadeze de la rutina zilnică pentru a lucra din spaţii neconvenţionale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.