Noul serviciu se adresează tuturor segmentelor de business (B2B, B2C), precum şi persoanelor fizice care vor să expedieze colete în regim de la uşă la punct fix, punct fix la uşă sau punct fix la punct fix.
"Dinamismul care caracterizează piaţa comerţului electronic ne motivează să venim cu soluţii inovatoare care să acopere nevoile partenerilor noştri din industria e-commerce şi nu numai, oferindu-le noi modalităţi flexibile de livrare şi expediere. Suntem convinşi că noul serviciu DPD Collect va aduce un plus de valoare calităţii serviciilor oferite, pentru o experienţă completă de livrare", a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Serviciul este disponibil din luna septembrie în peste 50 de locaţii din Bucureşti, iar până la finalul anului compania estimează extinderea la nivel naţional, printr-o reţea de 100 de puncte DPD Collect, în principalele oraşe din România.
"Pentru locaţiile automatelor poştale am ales atât spaţii comerciale, cât şi de business, accesibile oamenilor în traseul lor zilnic şi cu un program flexibil pentru ridicarea şi expedierea coletelor. Astfel, locuitorii din oraşele în care acest serviciu este activ şi care doresc să îşi ridice sau să expedieze singuri coletul au de acum posibilitatea să facă acest lucru", a adăugat Lucian Aldescu.
DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. Cu o echipă de peste 1.200 de angajaţi şi francizori şi având acces la o reţea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 9 milioane de colete.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.