Grupul, filială a lanțului de magazine destinate animalelor domestice, PetSmart, și-a fixat un preț de introducere la Bursă de 22 de dolari/acțiune, mult peste prețul inițial, de maxim 19 dolari. Ceea ce i-a permis să recolteze 123 de milioane de dolari.
PetSmart, care a preluat Chewy în 2017 pentru 3,4 miliarde de dolari, va recupera, la rândul său, 900 de milioane de dolari prin vânzarea unei părți din aceste acțiuni. Compania va păstra o cotă de participație la site de aproximativ 70%.
Citește și Wall Street are o nouă vedetă, după detronarea Apple
Cu sediul în Florida, Chewy a fost lansat în 2011 cu scopul de a deveni ”cea mai demnă de încredere destinație online, dar și cea mai practică pentru iubitorii de animale domestice”. Vănzările sale au progresat rapid, evoluând de la 26 milioane de dolari în 2012, la 3,5 miliarde anul trecut.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.