Studiul de fezabilitate va fi finanțat cu fonduri europene nerambursabile, prin POIM 2014-2020. Criteriul de atribuire urmărește cel mai bun raport calitate-preț, componenta financiară urmând să dețină o pondere de 40%, cea tehnică, de 60%.
Proiectul are menirea de a spori viteza de circulație pe tronsoanele mai sus menționate. Potrivit clubferoviar.ro, consultantul va trebui să realizeze Tema de proiectare și Studiul de Fezabilitate în vederea prezentării unui proiect ”matur”, care să corespundă celei mai eficiente soluții din punct de vedere tehnico-economic.
Citește și SMURD pentru drumuri. Ce va trebui să facă
În cerințele sale, CFR SA notează că fiecare studiu va reprezenta cea mai bună alternativă privind realizarea lucrărilor de reparații, pentru respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.