Publicitate
Migrarea spre Internet, care a început acum câțiva ani, s-a accentuat semnificativ după încheierea mandatului de președinte al lui Donald Trump, cel care încă suscita interesul maselor pentru televiziune, scrie Financial Times citând evaluările Nielsen.
Datele indică o scădere semnificativă a publicului de televiziune din Statele Unite în trimestrul trei. Audiența programelor prime-time a CNN a scăzut cu 52%. Această scădere dramatică este înregistrată la grupa de vârstă 25-54 de ani, care este cea mai importantă pentru agențiile de publicitate.
Declinul audiențelor a fost înregistrat de toate canalele TV, atât mai conservatoare, cât și cele pro-Trump.
Canalul conservator Fox News, deținut de Rupert Murdoch, a pierdut 37% din publicul său în prime time, în timp ce canalul considerat mai pro-democrați, MSNBC, care face parte din grupul NBCUniversal, a pierdut 51%.
Deși migrarea spectatorilor de la televiziune către serviciile de streaming a început cu mult timp în urmă, analiștii consideră că plecarea lui Donald Trump, precum și slăbirea intensității pandemiei de coronavirus în SUA și stabilizarea treptată a economiei americane au grăbit această mișcare.
„După boom-ul TV din era Trump, am intrat în ape neexplorate”, a spus Ken Doctor, fondatorul startup-ului de știri Lookout din California. "Este foarte puțin probabil ca în următorii 10 ani să vedem un boom similar."
Citește și: Cîțu spune că economia duduie, dar UITĂ să arate toate datele. Alexandru Nazare atrage atenția
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.