Companiile au prezentat săptămâna trecută planurile de a crea un conglomerat de 50 de miliarde de dolari care ar depăşi Hyundai, General Motors, Ford și Honda, ajungând numărul 4 din lume, bazat pe 8,7 milioane de vehicule vândute anul trecut.
Noua companie care fabrică autoturisme și camioane ar avea o capacitate de producție potențială de 14 milioane de vehicule, potrivit LMC Automotive. Însă industria a intrat într-o încetinire, iar piața auto europeană, la care atât Peugeot cât și Fiat Chrysler sunt puternic expuse, se află sub presiune.
"Rata de utilizare ar fi scăzut la 58%, ceea ce ar lăsa grupul cu un surplus de aproape șase milioane de unități la nivel mondial. Europa va fi nevoită probabil să suporte închiderea fabricilor", au mai spus cei de la LMC Automotive, scrie Mediafax.
Citește și Apare un nou gigant în industria auto. Fuziune strategică
Sindicatele și politicienii și-au exprimat deja îngrijorarea cu privire la pierderile de locuri de muncă, însă Peugeut şi Fiat au exclus închiderea fabricilor. Un termen limită pentru îndeplinirea obiectivelor privind emisiile din 2021 și 2025 în Europa adaugă presiune asupra Fiat pentru adoptarea unor motoare mai eficiente, punând în discuție unele dintre motoarele companiei din Europa - în special din Italia și din Polonia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.