Destinată consumatorilor din Australia și Noua-Zeelandă, noua gamă de produse cosmetice a fost realizate în parteneriat cu firma Lynx. Tentativele de diversificare industrială dau naștere, uneori, la proiecte absolut stranii și oarecum paralele cu activitatea de bază a celor care lansează astfel de idei.
KFC, spre exemplu, a oferit ”lemnul de Crăciun”, frumos ambalat și menit să fie aruncat în șemineu. Volkswagen a făcut din ”currywurst” o adevărată instituție în Germania, în timp ce Renault a eșuat lamentabil cu oja lui de unchii în culoarile modelelor Twingo. Cam în acestă ultimă categorie ar trebui inclus și ultimul proiect al Microsoft.
Citește și Secretele unui miliardar. Ce face Bill Gates în bucătărie
Gel de duș, șampon, deodorant și anti-transpirant. O gamă de patru flacoane cu care multinaționala informaticii și-a făcut intrarea pe piața produselor de igienă. Săpunul este de un verde special, iar etichetele negre. Un desing care amintește de anii 2000 și de apariția pe rafturile magazinelor a primelor console Xbox.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.