Compania a anunțat că va dezvolta baterii low-cost pentru vehicule electrice mai accesibile și că va confirma calendarul proiectelor sale industriale și de construcții la sfârșitul anului 2024 sau începutul anului 2025.
ACC construiește o uzină în Termoli, Italia, și o fabrică în Kaiserslautern, Germania. De asemenea, a mărit producția la prima sa unitate din nordul Franței.
În ultimele luni, creșterea pieței vehiculelor electrice în Europa a încetinit semnificativ din cauza dobânzilor ridicate și a reducerii subvențiilor guvernamentale, determinând cumpărătorii să opteze pentru mașini hibride sau pe benzină.
Producătorii auto europeni se confruntă cu presiuni din cauza creșterii exporturilor de către companiile chineze, care folosesc baterii LFP mai ieftine, reducând astfel costurile de producție.
În plus, Stellantis a semnat un acord cu grupul chinez CATL pentru construirea unei fabrici de baterii LFP în Europa.
Stellantis deține o participație de 45% în ACC, Mercedes 30%, iar restul este deținut de Saft, subsidiara grupului francez TotalEnergies.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.