Publicitate
Această ediţie va aduce o abordare nouă şi îmbunătăţită a programului, astfel încât 'Made in Romania' să fie o platformă utilă pentru companiile antreprenoriale din România.
Citește și:
Warren Buffett. Când un maestru al investițiilor face jocurile
"Odată cu lansarea celei de-a treia ediţii a 'Made in Romania: Liga BVB', vom lansa cartea 15 companii pentru creşterea economiei româneşti şi poveştile lor unice, care creionează experienţele deosebite şi poveştile inspiraţionale ale celor 15 companii finaliste ale celei de-a doua ediţii a Made in Romania. Cele două ediţii ale Made in Romania ne-au întărit convingerea că acest program este potrivit pentru a promova antreprenoriatul românesc, atât prin numărul mare de companii care s-au înscris, cât şi prin poveştile lor unice", precizează reprezentanţii BVB.
La eveniment vor participa persoanele care au fost implicate în proiect în mod direct - reprezentanţi ai celor 15 companii finaliste, parteneri, suporteri, membrii ai Juriului şi ai Comitetului de Nominalizare şi traineri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.