Potrivit unui comunicat al retailerului, remis vineri AGERPRES, începând din 20 iunie, bucureştenii pot comanda online produse din magazinele Auchan prin platforma de livrări Lola Market. Oferta retailerului cuprinde, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare şi nealimentare, comenzile urmând a fi livrate în Capitală în maximum o oră de la plasarea comenzii în aplicaţia Lola Market sau în intervalul orar dorit de client, în aceeaşi zi, între orele 10:00 - 21:00.
Preţurile produselor listate în aplicaţie sunt cele din magazinele Auchan, iar comenzile nu necesită o valoare minimă. Taxa de livrare porneşte de la 19,99 lei, produsele comandate fiind livrate prin flota proprie de livratori a platformei Lola Market.
Printre avantajele oferite clienţilor prin acest nou serviciu se numără şi posibilitatea de a beneficia de cumpărături personalizate. Astfel, prin intermediul aplicaţiei Lola Market, disponibilă pe smartphone, tabletă şi web, care poate fi descărcată din Appstore si Google Play, clienţii pot discuta în timp real cu persoana care realizează cumpărăturile în locul lor pentru a rezolva rapid orice modificare în coşul comandat.
Parteneriat cu Poșta Română. Auchan extinde opțiunile de livrare pentru comenzi online
"Prin acest parteneriat, Auchan face încă un pas în direcţia extinderii serviciilor de livrare la domiciliu, adăugând opţiunea de comandă cu livrare rapidă într-o oră prin aplicaţia Lola Market tuturor celorlalte modalităţi de livrare existente deja, realizate prin parteneriate cu companii de livrare naţionale sau locale şi cu Poşta Română, pentru comenzi livrate în aceeaşi zi sau în 24-48 de ore", se arată în comunicatul retailerului.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, două supermarketuri Auchan şi o reţea de 24 magazine de proximitate MyAuchan.
Lola Market (www.LolaMarket.com) oferă un serviciu de calitate în ceea ce priveşte achiziţia online a produselor alimentare, oferind posibilitatea de a comanda produse la aceleaşi preţuri din magazine, din multiple supermarketuri, printr-o singură aplicaţie. Clientul poate selecta produsele dorite din aplicaţie, iar, odată ce comanda este înregistrată, un personal shopper se va ocupa de pregătirea comenzii, iar un livrator va ajunge cu comanda la destinaţie într-o oră sau în intervalul orar stabilit de client.
Compania este prezentă în 14 oraşe din Spania, fiind lider de piaţă pe segmentul de cumpărături online de alimente. Lansarea în Bucureşti reprezintă primul pas în planul de extindere internaţională a companiei spaniole.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.