Piața street food din România a început să prindă contur prin anul 2016, atunci când au apărut primele food truck-uri. Tot atunci s-a organizat și primul festival de street food, Bucharest Gourmet Festival.
Cea mai mare livadă urbană va fi pe acoperișurile din Paris GALERIE FOTO
"Prima ediție, în iunie 2016, a adunat doar 10 food truck-uri, practic singurele care existau pe piață la vremea aceea. Industria s-a dezvoltat mult de atunci, iar acum vorbim de 350 de afaceri de acest tip. De la 3-4 festivaluri, în 2016, am ajuns acum la 50, iar industria a crescut de la 0 la peste 15 milioane de euro cifra de afaceri", a declarat Florin Itu, organizatorul The Carnival, citat de wallstreet.
Chef Adrian Hadean spune că piața bucătăriilor mobile a crescut atat de repede, pentru că este o zona de antreprenoriat, cu riscuri ceva mai mici, care le permite celor implicați sa experimentezi. "Într-un an, dacă ești foarte atent, poți să înveți cum să faci business cu mâncare și de acolo te poți dezvolta. Poți să deschizi un restaurant sau un bistro mai mic sau să îți iei mai multe food truck-uri. Vehiculul ăsta care se numește mancare este foarte mobil și trece repede de la un om la altul și ne ajută să legăm relații și să învățăm foarte multe despre noi", a precizat Adrian Hadean.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.