Printre motivele care au stat la baza extinderii conceptului se numără cerinţa din partea vizitatorilor de a prospecta oferte imobiliare din zone cât mai diverse ale Capitalei şi împrejurimilor, dar şi cât mai adaptate posibilităţilor lor.
"Decizia de a organiza un al doilea târg a venit ca un pas firesc în dezvoltarea conceptului Imobiliarium. Cererea din partea dezvoltatorilor pentru promovare creşte constant de la o ediţie la alta, drept pentru care am hotărât să evităm supra aglomerarea Imobiliarium Băneasa, care ar fi devenit neîncăpător. De asemenea, am luat în considerare necesitatea acoperirii unor noi zone din Capitală, mai accesibile ca preţ, până acum reprezentate mai puţin în cadrul târgului de la Băneasa. Per total, obiectivul nostru rămâne, în continuare, oferirea unei perspective de ansamblu asupra pieţei imobiliare din Capitală şi de a facilita vizita celor interesaţi de o achiziţie sau o prospectare eficientă", a declarat Adrian Stănescu, Project Manager Imobiliarium.
Lecție de antreprenoriat de la Arnold Schwarzenegger
Ca format, cele două evenimente sunt în proporţie de 95% similare, cu menţiunea că Imobiliarium Universitate se va desfăşura pe parcursul a două zile (21 şi 22 septembrie) iar cel de la Băneasa (11-13 octombrie) va cuprinde două zile jumătate.
Diferenţa semnificativă între cele două evenimente va consta în oferta pe care vizitatorii o pot regăsi la târg, respectiv proiectele propuse. Potrivit reprezentanţilor Imobiliarium, se vor păstra în ofertă doar ansambluri noi, însă dacă Imobiliarium Băneasa se concentrează în proporţie majoritară pe Centru-Nord-Est-Vest şi zonele adiacente Ilfov, pentru Universitate oferta se axează pe Centru-Sud-Est-Vest şi zonele adiacente Ilfov, anunță Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.