Publicitate
Prin aceste schimbări de conducere, compania vizează dezvoltarea strategică a afacerii și întărirea prezenței pe piața românească prin intermediul comerțului omnichannel, adică prin îmbinarea experiențelor de cumpărături fizice și online. Noul management are ca obiectiv îmbunătățirea experienței clienților în magazinele IKEA din capitală, dar și supravegherea altor puncte de contact, cum ar fi punctele de ridicare comenzi și studiourile de planificare, se arată într-un comunicat al companiei.
Mihai Boian la conducerea IKEA Băneasa
Cu o carieră de peste 15 ani în cadrul IKEA, Mihai Boian a fost numit Market Manager la magazinul Băneasa, unul dintre punctele cheie ale companiei în România. În noul său rol, Boian se va concentra pe transformarea și digitalizarea magazinului, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor în ceea ce privește sustenabilitatea și modernizarea experienței de cumpărare.
„Mă bucur că am această ocazie extraordinară de a contribui la îmbunătățirea experienței pe care clienții o au în magazinul IKEA Băneasa. Printre noile mele responsabilități se numără și aceea de a susține și inspira echipa în misiunea noastră de a pune în practică viziunea companiei de a crea o viață mai bună acasă pentru cât mai mulți oameni”, a declarat Mihai Boian.
De la deschiderea sa în 2007, magazinul IKEA Băneasa a devenit un reper în retailul local. Cu 460 de angajați, magazinul a primit aproape 3 milioane de vizitatori în anul fiscal 2024 și a vândut 10,6 milioane de produse, înregistrând o creștere de 5% față de anul anterior.
Silvana Baciu, noul lider al IKEA Pallady
Silvana Baciu, cu o experiență vastă de peste 25 de ani în vânzările de retail și cu studii în producția textilă, a fost numită Market Manager la magazinul IKEA Pallady, cel mai mare magazin IKEA din Europa de Sud-Est. Baciu s-a alăturat IKEA în 2018 ca Sales Manager și a ocupat ulterior funcții-cheie, cum ar fi Customer Experience Manager și Call Center Operational Manager, experiențe care au contribuit la expertiza sa în managementul de retail.
„Fundamentul IKEA stă în valorile care definesc compania, iar în noul meu rol, voi continua să promovez cultura IKEA. Mă voi concentra în special pe inovație și pe îmbunătățirea proceselor la nivelul organizației - cred că aceștia sunt doi factori importanți pentru progres, care ne ajută să devenim mai buni față de oameni și față de planetă, pe lângă investiția permanentă în dezvoltarea echipei”, a afirmat Silvana Baciu.
Magazinul IKEA Pallady, deschis în 2019, are o suprafață de 37.000 de metri pătrați și este cel mai mare din Europa de Sud-Est. În anul fiscal 2024, acesta a avut 2,2 milioane de vizitatori și a vândut 7,6 milioane de produse, fiind un pilon de creștere pentru IKEA România.
Extinderea și performanțele IKEA în România
În anul fiscal 2024, IKEA România a deschis primul său studio de planificare și comandă din țară, la Constanța, continuându-și astfel extinderea pe piața locală. Compania a raportat o creștere de 12% a vânzărilor, totalizând peste 26,5 milioane de produse vândute și o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei. IKEA România își propune să îmbunătățească viața de zi cu zi a oamenilor, oferind produse de calitate și funcționale la prețuri accesibile.
Cu noile numiri în conducerea magazinelor din București, IKEA își consolidează prezența pe piața locală și își reafirmă angajamentul de a oferi o experiență de cumpărare care să răspundă nevoilor și așteptărilor clienților români.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.