IKEA s-a impus pe piață cu magazine mari, cu o suprafaţă de peste 20.000 de metri pătraţi, care de obicei se situează în afara oraşelor. Noile obiceiuri ale consumatorilor de a comanda mobilă online de acasă în loc să se deplaseze până la periferia oraşelor, a determinat IKEA să deschidă un magazin și în centrul unei metropole. Conducerea companiei suedeze a ales Parisul pentru acest lucru, având în vedere faptul că acolo ar putea profita de fluxul mare pietonal din zonă și este foarte accesibil din orice colț al orasului.
Citește si: Investițiile au adus un declin de 26% a profitului Ikea
"Franţa este a treia mare piaţă pentru renumitul retailer de mobilier , după cea din Germania şi SUA. În aceste condiţii, la data de 6 mai, grupul suedez va inaugura un nou magazin cu o suprafaţă de 5.400 de metri pătraţi care se va întinde pe două etaje pe Boulevard de la Madeleine, o zonă în apropierea Operei din Paris, care recent a fost afectată de protestele vestelor galbene. Acesta va fi primul magazin al grupului suedez din centrul unui oraş, care nu va avea şi un depozit dar va oferi întreaga ofertă graţie vânzărilor online. "Acest magazin a fost dezvoltat în ideea de a răspunde la aşteptărilor consumatorilor citadini", a subliniat într-un comunicat directorul IKEA France, Walter Kadnar.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.