Producătorul auto sud-coreean a prezentat o foaie de parcurs „Strategia 2025” care prevede cheltuieli medii anuale de 8,3 miliarde de dolari, peste cele din anii precedenți.
„Anunțul și obiectivele de investiții sunt pline de cuvinte bune, dar fără rezultate reale”, a spus Lee Han-joon, analist la KTB Investment & Securities. „Planul în sine nu a fost unul uimitor”, scrie Mediafax.
Hyundai Motor are în vedere, de asemenea, dezvoltarea de mașini zburătoare, care ar putea fi comercializate înaintea celor mai avansate autovehicule autonome, a declarat vicepreședintele executiv, Euisun Chung.
Citește și Industria auto. Fuziune ce pune în pericol sute de locuri de muncă
Asigurarea supraviețuirii este o sarcină esențială pentru companiile auto, întrucât trecerea industriei către tehnologia cu emisii zero și autonomie necesită investiții masive la un moment de pîntr-un moment în care profiturile suferă din cauza încetinirii creșterii, a declarat Hyundai într-o prezentare către investitori.
Hyundai și-a stabilit un termen ambițios, până în 2025, pentru a se plasa în primii trei producători din lume de vehicule pe baterii și celule de combustibil, cu vânzări anuale de 670.000 de vehicule electrice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.