Hyundai va construi o fabrică cu o capacitate de 250.000 de automobile pe an. Majoritatea lor vor fi mașini electrice, în condițiile în care Indonezia deține rezerve apreciabile de laterit de nichel, un ingredient esențial pentru bateriile de litiu-ion care vor echipa automobilele electrice.
Potrivit oficialului indonezian, 53% din producție va fi exportată în celelalte țări ale Asiei de Sud-Est și în Australia.
Decizia concernului Hyundai-Kia, al cincilea producător mondial de automobile, este motivată de intenția de a reduce dependența față de China, unde vânzările sunt slabe și din cauza concurenței acerbe a producătorilor locali. În plus, relațiile dintre China și Coreea de Sud au devenit destul de încordate în ultima perioadă.
Citește și: Creșterea economică modială, amenințată de declinul pieței auto din China
Vânzările de automobile în China au înregistrat o scădere de două cifre în luna octombrie 2018 comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, aceasta fiind a patra lună consecutivă de scădere înregistrată de cea mai mare piaţă auto din lume, arată datele publicate de Asociaţia constructorilor de automobile din China (CAAM)
În schimb, în Asia de Sud-Est Hyundai va intra în concurență cu producătorii japonezi care domină această piață: Toyota și Honda.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.