David Brierley, președintele director general al Howdoo, a ajuns la concluzia că utilizatorii platformelor de media sociale au devenit un fel de vânzători, iar creatorii de conținut nu sunt nici respectați, nici remunerați. Cu o politică de cenzură mult mai permisivă, Howdoo are printre obiective lupta împotriva tendinței de banalizare și de demonetizare.
Howdoo propune o ofertă unică, unde utilizatorii pot decide fie păstrarea confidențialității tuturor datelor lor personale, fie să le comunice cu agenți autorizați și să fie compensați în mod corect.
Cu alte cuvinte, această aplicație intenționează să facă din media de socializare o experiență mai echilibrată și mai aducătoare de bunăstare, cu scopul de a atrage utilizatori, creatori de conținut și chiar investitori. Platforma Howdoo, disponibilă pe iOS, Android și Web, utilizează Blockchain pentru ca utilizatorii să dețină controlul asupra datelor lor și pentru a permite creatorilor de conținut să-și vadă munca răsplătită corect.
Citește și Instagram schimbă modul în care oamenii cumpără lucruri
Howdoo adăaugă, printre altele, funcționalități inedite comparativ cu aplicațiile existente, precum Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitch sau YouTube.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.