Hidroelectrica a dat anunț că intenționează să preia în chirie prin procedura de selecție de oferte a unui spațiu într-o clădire de birouri în Municipiul București care să dispună de toate dotările și utilitățile necesare inclusiv spații de parcare, astfel încât funcționarea sediului social al S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. să se poată desfășura în cele mai bune condiții.
Compania explică și ce condiții trebuie să îndeplinească viitorul spațiu. Societățile/instituțiile care depun oferta trebuie să dovedesca o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că au capacitatea profesională și economică de a realiza activitatea care face obiectul contractului (se vor transmite documente considerate relevante în acest sens).
Hidroelectrica este interesată de un spațiu de minim 7.070 metri pătrați și maxim 7.500 metri pătrați care să dispună de utilități complete și de 80 de locuri de parcare.
Despre criteriul de atribuire Hidroelectrica spune că este în funcție de calitate și preț, ”respectiv realizarea unui clasament al ofertelor calificate întocmit în ordine descrescătoare în urma atribuirii unui punctaj stabilit în funcție de criterii tehnice și financiare de către S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. prin Caietul de Sarcini și îndeplinite de ofertant”.
Ce trebuie să conțină oferta
Oferta va conține documente pentru înscriere și calificare, oferta calitativă și oferta financiară, care vor fi elaborate conform Instrucțiunilor prezentate în Documentația de atribuire.
Perioada de închiriere este de 10 ani.
Oferta este valabilă până la semnarea contractului.
Limba în care se redactează oferta este română.
Dată limita pentru transmiterea ofertelor este 05.05.2023 ora 13:00.
Compania mai spune în comunicat că: ”Documentația de atribuire se poate obține printr-o solicitare scrisă la adresa de email: cristina.mâ[email protected] sau fizic la sediul Hidroelectrica S.A., București, Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Sect. 1, Parter, Registratură Generală, de luni până joi între orele 9.00 - 15.00, vineri între orele 9.00 - 13.00. Cererea va conține datele de identificare și de contact ale societății/instituției și ale reprezentantului legal care solicită documentația.
Transmiterea ofertei se va face prin poștă la adresa Hidroelectrica S.A., București, Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, et. 10-15, Sect. 1, în atenția Cristina Mîndru - Departament Patrimoniu sau fizic la sediul Hidroelectrica S.A., București, Bd. Ion Mihalache 15-17, Sect. 1, Parter, Registratură Generală de luni până joi între orele 9.00 - 15.00, vineri între orele 9.00 - 13.00.
Ofertele se depun în plicuri sigilate iar informații suplimentare se pot obține de la persoană de contact Cristina Mîndru - Departament Patrimoniu, telefon: 0737.600.130, e-mail: cristina.mâ[email protected]”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.