La finalul anului 2018, compania a ajuns la un număr-record de 4.940 de clienţi, dintre care 414 casnici, 199 non-casnici mici şi 4.327 de non-casnici mari.
Cel mai mare producător de energie electrică din România şi-a crescut de 11 ori numărul de clienţi comerciali mari benefiicind de o piață liberă pentru a-și crește portofoliul.
Hidroelectrica a furnizat în 2018 propriilor clienţi circa 400 GWh de energie electrică, o cantitate destul de mica raportat cu producţia sa, de circa 17 TWh, anul trecut.
Compania este tot mai interesată de acest segment de furnizare, în condiţiile în care, odată cu reapariţia pieţei reglementate, este obligată să vândă (în 2019 mai puţin, dar în anii 2020 şi 2021 mai mult, până la 35% din producţie) electricitate pe piaţa reglementată, la preţ de cost plus profit reglementat de 5%.
Citește și:Hidroelectrica a câștigat procesul cu traderul Energy Financing Team
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.