Astfel, potrivit reprezentanților companiei de energie, citirea indexului Hidroelectrica pentru luna iulie şi transmiterea lui se face în ”perioada 24-28 a lunii curente, adică începând de luni pe parcursul a cinci zile, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit).
Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.
Indexul autocitit poate fi transmis, de asemenea, utilizând portalul client, rubrica autocitire SPEEH Hidroelectrica SA", se mai arată într-un mesaj al companiei Hidroelectrica.
De amintit că, la începutul anului, Hidroelectrica a anunţat că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.
În ceea ce privește plata în rate a facturilor, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată este prea mare, clienţii pot să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere.
Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail [email protected] sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare.
Citește și Hidroelectrica a bătut toate recordurile la Bursa de Valori Bucureşti
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.