Compania, care și-a trasat ca misiune să creeze ”valoare prin producerea și comercializarea energiei electrice, într-o manieră responsabilă față de comunitate și mediu, în condiții de calitate și performanță”, a anunțat că mult așteptatele aplicații mobile sunt în curs de dezvoltare acum și că ele vor fi disponibile “în curând” pentru clienți.
Iată mesajul adresat tuturor celor care beneficiază de serviciile Hidroelectrica:
”Stimați parteneri și clienți,
Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.
Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.
Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic:
sau
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected]. sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate”.
Citește și Hidroelectrica a început să emită facturile pentru clienții casnici
Hidroelectrica a început de marți, 28 februarie, să emită facturile pentru clienții casnici.
Factura cuprinde de fapt două facturi, respectiv factura curentă și factura din luna iulie 2022.
Cum se poate plăti factura de energie electrică primită de la Hidroelectrica?
1. În aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie să completați datele de identificare a plății, menționate în factură
2. La Automatele de plată, așa cum sunt detaliate mai jos
3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
4. Prin DIRECT DEBIT .....
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.