Al doilea cel mai mare producător de bere din lume, care deține marca de bere cea mai bine vândută din Europa (Heineken), a declarat că va face economii de 2 miliarde de euro (2,42 miliarde de dolari) în următorii trei ani, în cadrul planului companiei, „EverGreen”.
Heineken a spus că economiile vor fi realizate prin reproiectarea organizației sale, prin reducerea complexității și numărului de produse și prin identificarea cheltuielilor sale cele mai puțin eficiente, altfel spus, un număr mai mic de mărci de bere, care implică angajați mai puțini.
Revizuirea operațiunilor sale va duce la pierderi de aproximativ 8.000 de locuri de muncă - echivalând cu 9% din angajații pe care compania îi avea la sfârșitul anului 2019. Cheltuielile cu personalul ar fi reduse cu aproximativ 350 de milioane de euro, a adăugat acesta.
Heineken a declarat că va promova brandurile premium, cum ar fi Heineken și mărcile de bere fără alcool. De asemenea, compania își propune să devină producătorul de bere cel mai bine conectat digital, pentru a servi consumatorii care caută din ce în ce mai mult să cumpere bere online.
Citește și: Germanii întorc spatele băuturii lor favorite
Carlsberg, cel de-al treilea cel mai mare producător de bere din lume, a declarat săptămâna trecută că majoritatea restricțiilor COVID-19 vor fi ridicate în lunile următoare, determinând o creștere a câștigurilor sale în sezonul de vară.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.