Warner Bros. Discovery Inc. va adăuga mii de titluri la serviciul său principal de streaming HBO Max - scoțând din biblioteca sa de emisiuni de lifestyle fără scenariu (reality show) - fără a crește prețul.
Compania plănuiește să perceapă 10 dolari pe lună pentru nivelul susținut de publicitate al noului serviciu, care se preconizează că se va numi Max, și 15 sau 16 dolari pe lună pentru versiunea fără publicitate, potrivit unor persoane familiarizate cu planurile companiei. Acestea sunt prețurile actuale pentru HBO Max.
Warner Bros. va vinde, de asemenea, un abonament nou, cu un preț mai mare, de aproximativ 20 de dolari pe lună, care va oferi o calitate video mai bună și, posibil, alte caracteristici, au declarat surse pentru Bloomberg, și care au cerut să nu fie identificate pentru dezvăluirea deliberărilor interne. Compania încă lucrează la planuri și este posibil ca acestea să se schimbe.
Directorul executiv David Zaslav mizează pe faptul că adăugarea programelor tip reality show ale Discovery va crește numărul de persoane care vor să plătească pentru serviciul, care concurează cu Netflix, Disney+ și Amazon. Warner Bros. intenționează să redenumească serviciul, considerând că numele HBO îi descurajează pe mulți potențiali abonați.
Zaslav plănuiește un nou serviciu de streaming încă de când a orchestrat fuziunea dintre WarnerMedia, compania mamă a HBO și Warner Bros. și Discovery Communications, care deține mai multe rețele de cablu. Ambele companii aveau propriile servicii de streaming, HBO Max și Discovery+. Serviciul Discovery va continua să funcționeze.
În total, Warner Bros. Discovery are 96,1 milioane de abonați plătitori, dintre care cei mai mulți beneficiază de HBO Max. Zaslav a criticat abordarea regimului anterior față de HBO Max, susținând că firma a cheltuit prea mulți bani pe programe și nu s-a concentrat pe profit. Emisiunile HBO primesc cele mai multe premii dintre toate rețelele de televiziune, dar se află în urma Netflix, Disney+ și Amazon cu zeci de milioane de clienți.
Zaslav a inversat multe politici ale companiei, inclusiv vânzarea HBO Max prin intermediul magazinului de canale al Amazon.com Inc., un supermarket pentru serviciile de streaming. De asemenea, el a reînnoit un acord pentru a continua să acorde licențe pentru emisiunile HBO către Foxtel din Australia și U-Next din Japonia.
Warner Bros. va dezvălui planurile pentru serviciul său de streaming în cadrul unui eveniment de presă în aprilie și intenționează să prezinte serviciul publicului în următoarele săptămâni.
Netflix ia măsuri drastice împotriva partajării parolelor în alte patru țări
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.