La începutul anului 2022, PepsiCo intenționează să lanseze producția de băuturi alcoolice în Statele Unite.
Noile băuturi vor fi lansate sub egida brandului de băuturi răcoritoare Mountain Dew.
Boston Beer va dezvolta și produce o băutură numită Hard Mtn Dew, care va păstra aroma citrică a Mountain Dew, dar va avea un conținut de alcool de aproximativ 5%.
Lansarea Hard Mtn Dew va fi răspunsul PepsiCo la mișcarea dăcută de Coca-Cola, care în septembrie 2020 a introdus în Mexic o băutură alcoolizată, Topo Chico.
Citește și: Experții israelieni au găsit COMOARA! Nu au știut de existența ei
Două luni mai târziu, Topo Chico a apărut în mai multe țări europene, dar această băutură nu va apărea pe piața SUA decât la începutul anului 2022.
Conducerea PepsiCo își revizuiește, de asemenea, portofoliul de produse, deoarece băuturile răcoritoare tradiționale au fost criticate de consumatori, în principal datorită conținutului ridicat de zahăr.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.