După ce mai bine de două săptămâni aerul condiționat din Aeroportul Internațional Henri Coandă a cedat iar călătorii au fost forțați să îndure și atmosfera ca de autogară de provincie.
De parcă aeroportul Otopeni nu avea destule probleme, la aceste inconveniente s-a adăugat acum și pana produsă de Microsoft.
Problema tehnică globală produsă de Microsoft a determinat anularea mai multor zboruri, vineri, conform informațiilor furnizate de Compana Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB).
La mai mult de 24 de ore de la declanșarea crizei informatice, Aeroportul Otopeni însă se resimte. În fapt, cei care sunt cel mai afectați sunt pasagerii care trebuie să aștepte ore în șir fără să știe precis când sau dacă se vor urca în avion.
În această seară oamenii stau și așteaptă așezați pe jos la porțile de îmbarcare.
De la ora 16:00 și până la ora 20:00 nu a mai decolat niciun avion iar avionul care trebuia să aterizeze la 19:45 a întârziat o jumptate de oră.
Un lucru bun este totuși că cei care așteaptă să se îmbarce stau într-o zonă unde aerul condiționat funcționează.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.