Publicitate
Printre victimele Telefonica SA, companie deținută de O2, s-au numărat navetiștii care nu mai puteau să afle programul autobuzelor. Sistemele de la bordurile celor 8.500 de autobuze londoneze nu mai funcționau astfel că acestea nu mai puteau fi localizate.
Ecranele cu informații din stații nu mai afișau nici ele nimic din cauză că sistemul de transmistere a datelor era căzut.
Navetiștii nu s-au putut folosi nici de cele 11.500 de biciclete ale municipalității pentru că terminalele de plată nu erau nici acestea funcționale și tot din cauza problemelor furnizorului de teledomunicații.
Pe lângă faptul că mai multe companii dependente de serviciile O2 nu și-au putut desfășura activitatea, milioane de oameni nu au putut să își folosească deloc telefoanele mobile pe tot parcursul zilei de joi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.