Zecii de mii de porții de pește prăjit sub denumirea de hamsie se vând zilnic pe litoral. Doar o terasă din Mamaia vine zilnic 300-400 de porții de pește prăjit.
Ieftin și la îndemână, acest tip de fast-food de sezon este pe placul românilor fiind mai ieftin ca un meniu la MacDonalds.
Totuși, peștele comercializat nu este hamsie, spun specialiștii dar și comercianții. Este șprot, dar brandul de hamsie este mult prea cunoscut ca să fie schimbat.
”Este mai avantajos să vinzi șprot. Este mai mic și se mănâncă întreg. Este și mai economic. Hamsia trebuie curățată și nu se găsește mereu”, recunoaște un comerciant potrivit Antena1.
Totuși, turiștii sunt păcăliți, pentru că dacă un kilogram de șprot costă 10 lei, hamsia costă dublu, iar gustul este diferit. Hamsia este mai grasă și are un gust mult mai bun.
Minivacanță. Câte locuri au pregătit hotelierii pe litoral. Prețuri, de la 40 de lei
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.