Ministerul Fondurilor Europene cheltuiește 12 milioane de lei din fonduri europene pentru o campanie de publicitate care să promoveze ”oportunitățile de finanțare”, banii urmând să meargă către spoturi ce vor fi difuzate pe Facebook, Youtube și trei posturi TV, citat de g4media.
Podul de la Brăila, construit cu milioane de la Comisia Europeană
Contractul de 12 milioane de lei a fost atribuit în data de 3 septembrie către firma Complete Media Grup SRL din București, o firmă de publicitate care a mai câștigat contracte cu instituții și firme de stat.
Campania va consta în creație, producția și difuzarea pentru 50 – 100 de spoturi animate 3D, de aproximativ 30 de secunde, adică o campanie similară cu cea de la începutul anului care a avut-o ca personaj principal pe Gianina Corondan și care a fost difuzată de foarte multe ori.
Contractul a fost atribuit în urma unei licitații deschise, potrivit anunțului pe site-ul de licitații.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.