Gucci a încercat să recreeze magia apusurilor de vară la Săptămâna Modei de la Milano, vineri, cu o colecție colorată care a făcut pe alocuri referire la anii 1960.
Directorul de creație Sabato De Sarno a început prezentarea colecției sale primăvară/vară 2025, intitulată „Grandeur casuală”, cu o jachetă cu fermoar și pantaloni lungi până la podea, cu despicături în partea de jos, care se deschideau peste adidași.
Modelele au purtat rochii drapate sau fără mâneci în diferite culori, împodobite cu catarame aurii, precum și rochii din dantelă transparentă.
Au fost și ținute inspirate din stilurile anilor 1960, cu fuste scurte în linie A, sacouri structurate și pantaloni scurți. Paltoanele lungi au fost purtate peste maiouri și pantaloni lungi din denim. Unele paltoane erau împodobite cu franjuri sclipitoare.
Modelele au defilat pe un podium roșu, cu lumini variind de la alb la nuanțe mai calde, amintind de „momentul în care soarele se scufundă în mare la sfârșitul unei zile de august”, a spus De Sarno în notele spectacolului.
„Este momentul în care ne regăsim. Această colecție este un omagiu adus acelor momente și o invitație de a ne opri și de a căuta propriul nostru moment”, a spus el, în timp ce prezentarea a atras vedete precum câștigătoarea Oscarului Jessica Chastain și jucătorul italian de tenis, numărul 1 mondial, Jannik Sinner.
Accesoriile au inclus pălării mari de vară, o gamă variată de genți și încălțăminte care a variat de la mocasini și cizme la platforme cu tocuri transparente.
Paleta de culori a lui De Sarno a inclus gri, maro, diferite nuanțe de verde, alb, portocaliu și roșu.
De Sarno, care și-a prezentat prima colecție pentru Gucci acum un an, a adus un nou suflu brandului italian de lux cu creațiile sale elegante și minimaliste, de când l-a înlocuit pe fostul designer Alessandro Michele, cunoscut pentru stilurile sale eclectice și neutre din punct de vedere al genului.
„La un an distanță, această colecție arată o călătorie de construcție împlinită”, a spus De Sarno.
Gucci este cel mai mare brand din grupul Kering, unde reprezintă jumătate din vânzările grupului francez de lux.
În luna iulie, Kering a raportat o scădere mai mare decât se aștepta a vânzărilor din al doilea trimestru și a previzionat o a doua jumătate de an slabă, în timp ce grupul încearcă să revitalizeze Gucci, în fața unei cereri mai scăzute din partea cumpărătorilor chinezi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.