Vânzările Volkswagen a anunţat vineri că în 2018 creșterea vânzărilor a fost de 0,9%. Ca să ocupe prima poziție în clasamentul producătorilor, germanii trebuie să depășească alianța fraco-japoneză Renault-Nissan-Mitsubishi care în 2017 a vândut 10,6 milioane autoturisme, iar în prima jumătate a anului trecut şi-a majorat vânzările până la 5,54 milioane unităţi. De asemenea, luna trecută, Toyota a prognozat că pe parcursul anului 2018 a vândut 10,55 milioane de autoturisme, dar nu a publicat încă cifrele definitive.
Firma-mamă a corporației germane a avut o pondere de mai bine de jumătate din vânzări, automobilele Volkswagen reprezentând 6,24 milioane de unități. Mărcile premium Audi şi Porsche au vândut 1,81 milioane, respectiv 256.000 de vehicule. Conform acestor cifre, Audi este a treia mare marcă de automobile premium după BMW, cu 2,152 milioane autoturisme vândute anul trecut, şi liderul Mercedes-Benz, care a vândut 2,31 milioane autoturisme.
Citește și:
Volkswagen vrea să producă un număr amețitor de vehicule electrice
"Suntem foarte mulţumiţi de aceste rezultate excelente. În special în a doua jumătate a anului lucrurile nu au fost uşoare pentru noi", a spus directorul de vânzări de la Volkswagen, Christian Dahlheim, acesta precizând că dificultățile majore ale companiei au fost generate de scăderea vânzărilor pe piața chineză.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.