Consumatorii chinezi reprezintă un sfert din clientela sectorului de lux, puternic afectat de măsurile restrictive și regimul de carantină impus de autoritățile de la Beijing pe fondul răspândirii noii gripe provocată de virusul CoVID-19. În aceste condiții, numeroase companii s-au văzut nevoite să-și închidă magazinele și să suspende campaniile publicitare.
”Dacă în urmă cu zece zile nu știam cum să închidem mai repede punctele noastre comerciale, acum am intrat în faza de redeschidere a afacerilor”, a declarat presei Axel Dumas, respeonsabil al fabricantului de genți Birkin.
În ceea ce privește impactul financiar al crizei sanitare, el a precizat că este încă prematur să se facă o evaluare. Oricum, pentru Hermes, epidemia de coronavirus vine după o încetinire a vânzărilor sale în ultimul trimestru al anului trecut.
Citește și Coronavirus. Decizie periculoasă a autorităților din China
Penalizat de mișcarea de constestare din Hong Kong și de o majorare a TVA în Japonia, cifra de afaceri a grupului s-a stabilizat la 1,87 miliarde de euro în perioada indicată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.