Este vorba de a combina ”inovațiile biologice și datele științifice ale Sanofi cu oportunitățile oferite de Goofle, de la cloud la inteligența articifială de vârf”, a explicat Ameet Nathawani, de la Sanofi.
Potrivit precizărilor sale, această colaborare își propune să ”schimbe modul în care Sanofi dezvoltă tratamente noi”, cu trei mari obiective: o mai bună cunoaștere a pacienților grație unei analize aprofundate a datelor acestora, realizarea de produse și servici mai personalizate și creșterea eficacității operaționale a grupului.
Citește și Sanofi își consolidează poziția în lupta împotriva cancerului
Pentru a-și atinge noile obiective, Sanofi și-a propus să recurgă la tehnologiile inteligenței artificiale de la Google, cu scopul de a ”stabili cele mai bune proiecții de vânzări” a tratamentelor companiei farmaceutice. De asemenea, Sanofi vrea să-și modernizeze structura informatică, transferând o parte din aplicațiile existente pe platforma Google Cloud.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.