"Nu, nu vom vinde Sandoz. Vom face din Sandoz o diviziei autonomă în cadrul Novartis, pentru a fi mai competitivă. Planul nostru este să ne concentrăm pe Sandoz şi să o transformăm într-o companie mai bună pe termen lung", a afirmat Narasimhan într-un interviu acordat publicaţiei Sueddeutsche Zeitung.
Anterior Narasimhan estimase că restructurarea Sandoz se va finaliza la mijlocul anului viitor. Deja Novartis a vândut în SUA active din domeniul dermatologiei şi medicamentelor generice şi a sugerat că ar putea urma şi alte vânzări. Aceste tranzacţii, alături de plecarea fostului şef al Sandoz în martie, i-au determinat pe unii analişti să facă speculaţii privind posibila vânzare de către Novartis a diviziei de medicamente generice.
Citește și Este cel mai scump medicament din lume. La ce foloseşte
Sandoz, care anul trecut a raportat vânzări de aproape zece miliarde de dolari, şi-a revizuit în creştere estimările pentru acest an, după ce anterior previzionase vânzări în linie cu cele din 2018. Narasimhan a adăugat că intenţionează să păstreze brandurile Sandoz şi Hexal în Germania. "Nu vor schimbări în acest domeniu", a declarat şeful producătorului elveţian de medicamente pentru Sueddeutsche Zeitung.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.