Compania americană de social media a anunţat că a interzis reclamele la 'produsele care se referă la coronavirus în moduri menite să creeze panică sau care dau de înţeles că produsele lor garantează un tratament sau previne ca oamenii să îl contracteze'.
'Spre exemplu, reclamele la măşti care dau de înţeles că acestea sunt singurele încă disponibile sau pretind că sunt garantate pentru prevenirea răspândirii virusului nu vor avea permisiunea de a rula pe platformele noastre', adaugă comunicatul.
Facebook mai precizează că va continua să lucreze pentru 'a limita răspândirea dezinformării şi de conţinut dăunător despre virus', iar în acelaşi timp îi va conecta pe utilizatorii săi la informaţiile comunicate de 'organizaţiile de specialitate din sănătate'.
Citește și Caronavirus. Sandoz anunță înghețarea prețurilor la unele medicamente
Peste 80.000 de oameni au fost infectaţi cu noul coronavirus Covid-19, care a fost raportat pentru prima dată în centrul Chinei în decembrie 2019. Aproape 3.000 de bolnavi diagnosticaţi cu acest virus au decedat.
Miercuri, Organizaţia Mondială a Sănătăţii a informat că, 'pentru prima dată de la instalarea simptomelor în primul caz identificat', numărul cazurilor raportate în afara Chinei l-a depăşit pe cel din această ţară.
Panica produsă de teama de contaminare cu noul coronavirus a cauzat o cerere explozivă de produse sanitare precum măşti şi dezinfectanţi, mulţi încercând să o exploateze pentru profit.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.