În China, cea mai mare piaţă auto din lume, BMW vinde anual peste două milioane de maşini, în timp ce producătorul de SUV-uri Great Wall a livrat anul trecut peste un milion de unităţi. Great Wall şi BMW încearcă din februarie 2018 să obţină aprobare pentru un proiect de 5,1 miliarde de yuani (724,4 milioane de dolari) ce vizează împărţirea costurilor pentru a produce un vehicul electric low-cost pe o platformă comună, care să fie folosită de ambele branduri.
BMW, investiție de peste 10 miliarde euro. Ce îi lipsește constructorului auto
Cele două companii vor să producă anual 160.000 de maşini echipate cu motoare cu combustie internă pentru export, a anunţat Great Wall. Construcţia fabricii ar urma să înceapă în 2020 şi să fie finalizată în 2022, dar grupul chinez a precizat că încă trebuie aprobată de autorităţi capacitatea pentru vehiculele cu emisii scăzute. Reprezentanţii BMW nu au comentat informaţia. Cei doi producători auto preconizau să construiască în China vehicule cu emisii scăzute, dar disputa comercială dintre Washington şi Beijing i-a determinat pe şefii BMW să îngheţe planurile de creare a unui hub chinez de export.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.