Nevoile fiecărui client sunt importante pentru Gothaer, iar în contextul în care un astfel de eveniment catastrofal presupune acumularea unui volum mult mai ridicat de avizări de daune decât în mod obișnuit, compania își întărește demersurile pentru a fi pregătită să fie alături de fiecare dintre clienții săi, în cel mai bun și mai rapid mod cu putință.
Primul pas de avizare a unei daune la Gothaer poate fi făcut facil online pe www.gothaer.ro/daune*.
Mai important, compania a ales să investească într-un program de formare profesională a angajaților proprii** pentru constatarea daunelor la proprietăți, pentru a putea astfel mobiliza un maximum de resurse în cazul gestionării unui volum mai mare de avizări care pot apărea odată cu producerea unui astfel de eveniment catastrofal.
Așadar, pe lângă procesele automate de constatare (care se desfășoară prin sisteme informatice capabile să preia și să gestioneze rapid informația) și resursele umane care deja fac parte din departamentul dedicat gestionării dosarelor de daună deschise la Gothaer, prin intermediul acestui program de formare care s-a finalizat la sfârșitul lunii octombrie a.c., compania va dispune de peste 90 de angajați proprii pregătiți și certificați să efectueze constatările daunelor la clădiri, astfel încât compania să își poată deservi cu profesionalism si promptitudine asigurații într-o eventuală situație de criză.
Suplimentar, societatea dispune de contracte de prestari servicii furnizate de parteneri specializați în constatarea dosarelor de daună, resurse accesibile și în contextul unui eveniment catastrofal.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.