Gigantul american, lider mondial al căutărilor pe internet, a anunţat marţi că vânzătorii americani vor putea să îşi distribuie produsele în regim de gratuitate pe platforma sa de la sfârşitul lunii aprilie şi că intenţionează să generalizeze această ofertă pentru comercianţii din lumea întreagă, până la finalul anului 2020.
Utilizarea Google Shopping era până acum rezervată companiilor care plăteau o taxă pentru a-şi promova bunurile prin reclame difuzate pe motorul de căutare.
Închiderea magazinelor tradiţionale din cauza pandemiei de coronavirus a accelerat această decizie a grupului Google.
Apple și Google vor crea o aplicație pentru localizarea celor bolnavi de Covid-19
Grupul american intenţionează să colaboreze şi cu serviciul de plată PayPal, pentru a facilita tranzacţiile pe platforma sa.
Amazon, liderul mondial al comerţului electronic, funcţionează pe un model economic similar şi obţine venituri tot mai importante din publicitate.
Odată cu pandemia de coronavirus şi măsurile de izolare, cumpărăturile online au cunoscut o amploare fără precedent, atât pentru produsele alimentare, cât şi pentru cele menajere sau de alte tipuri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.