Pe lângă Google, mulți alți giganți ai tehnologiei, precum Twitter, Facebook, Apple și Amazon, sunt convocați tot miercuri de comisia senatoriale pe același subiect. ”Recunoaștem că am comis erori în trecut, din care am învățat și am îmbunătățit programul nostru solid de protecție a datelor”, va declara în fața aleșilor americani cel care se ocupă de confidențialitate la Google, Keith Enright.
În documentul consultat de agenția Reuters nu este precizată însă nici una dintre respectivele erori.
Congresul american vrea să afle modalitatea în care giganții tehnologiei americane vând spații publicitare și utilizează datele aplicațiilor de mesagerie și ale altor servicii pe internet. Departamentul pentru Comerț al SUA încearcă, totodată, să definească reguli naționale în materie de protecție a datelor, în timp ce Uniunea Europeană a înăsprit cadrul legal al rețelelor sociale și furnizorilor de mesagerie.
Reacționând la aceste măsuri, unul dintre vicepreședinții Amazon, Andrew DeVore, a estimat că noile reguli ale UE ”ne vor obliga să alocăm importante resurse pentru îndeplinirea unor sarcini de natură administrativă și evidenței registrelor, în loc să inventăm noi funcționalități pentru clienții noștri”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.