O nouă politică pentru agenţii de publicitate, editorii şi creatorii YouTube interzice reclamele pentru conţinut care "contrazice consensul ştiinţific bine stabilit asupra existenţei şi cauzelor schimbărilor climatice" şi monetizarea acestuia, a anunţat compania într-un comunicat emis joi.
"Aceasta include conţinutul care face referire la schimbările climatice drept o farsă sau o înşelătorie, care neagă faptul că tendinţele pe termen lung arată încălzirea climei la nivel global şi care neagă faptul că emisiile de gaze cu efect de seră sau activitatea umană contribuie la schimbările climatice", a precizat Google.
Miliarde de parole sparte. Anunțul a fost făcut de Google. Verifică-ți telefonul
"Agenţii de publicitate pur şi simplu nu vor ca anunţurile lor să apară lângă acest conţinut. Iar editorii şi creatorii nu doresc ca reclame care promovează aceste afirmaţii să apară pe paginile sau în videoclipurile lor", a adăugat compania.
Google va examina contextul, făcând distincţia între conţinutul care susţine o afirmaţie falsă ca fiind adevărată şi conţinutul care raportează sau discută acea afirmaţie.
"Vom continua, totodată, să permitem reclame şi monetizarea pe alte subiecte legate de climă, inclusiv dezbateri publice privind politica climatică, impactul diferit al schimbărilor climatice, noi cercetări şi multe altele", a indicat compania.
Google va începe aplicarea acestei politici din luna noiembrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.