Google a înlocuit clasificare clasică cu una stabilită pe propriile sale criterii, a anunțat Direcția Generală pentru Concurență, Consum și Luptă Antifraudă (DGCCLA), luni, 15 februarie, notează Le Point.
Ancheta Lansată în 2019 de ătre DGCCLA ”a demonstrat caracterul înșelător al clasamentului hotelurilor de către Google, în special pe motorul său de căutare”, se spune în comunicatul de presă.
Australia ar putea elimina Google. Cine i-ar lua locul
Drept urmare, ”companiile Google Ireland și Google France și-au corectat practicile și au convenit să plătească o amendă de 1,1 milioane de euro”, se mai spune în declarația DGCCLA.
Organizațiile franceze din turism sunt mulțumite cî în sfârșit după mai bine de trei ani, Google a îndreptat această problemă: ”A fost crucial pentru noi să protejăm stelele de cazare. Această clasificare făcută de Atout France are o valoare, corespunde cu peste 250 de puncte care trebuie respectate: suprafața camerei, prezența unei băi, numărul de prize ... Am protestat împotriva acestui lucru în 2008”, a explicat Laurent Duc, păreședintele sondicatului Umih, branșa hotelieră.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.