Cifra se referă la berea vândută de facilităţile pentru producţia şi depozitarea de bere din Germania şi nu include berea fără alcool sau berea importată din afara Uniunii Europene.
Vânzările de bere în Germania au scăzut constant în ultimii ani, fiind cu 22,3% mai mici în 2020 comparativ cu anul 1993.
Contractele de asigurare socială. CNPP explică procedura pentru 2021
În urma impunerii de restricţii pentru stoparea pandemiei de coronavirus (COVID-19), au fost închise luni de zile barurile şi restaurantele, ceea ce a afectat consumul de bere. A fost anulat inclusiv celebrul Oktoberfest de la Munchen. Datele publicate de Destatis arată că volumele de bere vândute în 2020 sunt cele mai scăzute de când s-a început publicarea acestor date, în 1993.
Consumatorii germani continuă să prefere berea produsă în Germania, în condiţiile în care peste 80% din vânzările de bere au mers spre piaţa internă şi restul spre export.
În vara anului trecut, când s-au relaxat restricţiile, consumul de bere s-a redresat. Astfel, vânzările de bere au crescut în august şi septembrie cu 2% şi, respectiv, cu 2,3%, în ritm anual.
Vânzările de bere pe plan intern au scăzut cu 5,5% anul trecut, iar cele către alte ţări din UE au înregistrat un declin de 13,1%. În schimb, vânzările de bere către ţările din afara UE au urcat cu 3,7% în 2020.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.